به جایی رسیدم که

به جایی رسیدم که دیگه

خیلی چیزا واسم مهم نیست✓


جایی که با دیدن بی معرفتی ها

فقط میگم"به درک"✓


دیگه نه ازاومدن کسی ذوق میکنم

نه از رفتن کسی ناراحت

که بخوام نازشو بکشم برگرده✓


بی احساس نبودم

یه کسایی اومدن تو زندگیم

که یه سری از باور هامو از بین بردن✓


اگه مغرورم✘عشقم میکشه✓


تنهام✘به خودم مربوطه✓


از یه کسایی متنفرم✘خودشون خواستن✓


خیلیا رو فراموش✘

کردم بازم به خودم مربوطه✓ 


لجبازم✘ اره چجورم✓


از من خوشت نمیاد✘ مگه مجبورت کردم✓


قراره عین تو باشم✘نوچ✓


با من مشکل داری✘خوب مشکل خودته✓


قابل تحمل نیستم✘اجباری ب تحملم نیست✓ 


بد اخلاقم✘نه عزیز اتفاقا خوش اخلاقم

اما قرار نیس واسه هر کسی روی خوش نشون بدم✓


پشتم حرفه✘مهم نیست خیلی وقته

دایورته پشت ادمای بزرگ همیشه حرف هس✓ヅ

اویزونای دیروزن که حالا دست و پا در اوردنヅ


 بی اعتمادم✘میدونی چرا

چون کبریتی ک دستمو سوزوند

روش نوشته بود بی خطر✓ 


بزار بگم برات♡


من تو زندگی یه وقتایی باختم♡


یه وقتایی گریه کردم♡


یه وقتایی بخشیدم♡


به وقتایی فریب خوردم♡ 


یه وقتایی افتادم♡ 


یه وقتایی تو تنهایی مردم♡ 


حالاباید بگم من از تموم اینا درس گرفتم⇓ 


شاید کمبود هایی داشته باشم"

اما صادقم من خودمم همین و بس"


 ✔خیلیام بودن که با التماس اومدن

با ادعا رفتن 

هه خندم میگیره ب اونی که ادعاش میشه

خیلی ها دنبالشن باید بهش بگم:

اینو بدون جنس ارزون زیاد مشتری داره

اونی که نازتو میکشه من نیستم

اخه دور و برم عین تو کم نیسن♀


 داری عقده از من✘

گه زیادی هم میخوری پشت سر✘

من اما عیب نداره رسما

دایورتین رو چپ اجداد ماヅヅ 


به سلامتی خودم منی که با سن کمم

مشکلاتم خیلی بزرگن ارررره منی ک

از دوستام زیاد خنجر خوردم اونم از پشت  


من خیلیا رو اروم کردم

اما هیچوقت ناراحتیمو بروز ندادم✓


اگرم بروزدادم هیچکی منو اروم نکرد✓


اینم میخوام بگم واسه لاشیای دورم ا

ما بزار قبلش بگم لاشی چیه?


لاشی فهش نیست عزیزمヅ
وقتی شما بین دو تا ادم قرار بگیری

یعنی دقیقا لا شی بله

پس اگه میخوای لاشی نباشی لطفا کنار یکی باش✘



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 ا 20:59 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.